Аратта - На головну

4 липня 2025, п`ятниця

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в містечку Заліщики (Тернопільська область), після нападу Німеччини на Польщу в 1939 році, деякий час перебував польський уряд. А вже після вступу у війну Радянського Союзу, цей уряд через Румунію евакуюється в Англію, й до 1945 року вважався легітимним урядом Польщі...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Ображений автовласник викупив білборди для антиреклами біля автоцентру

Світ навколо нас 5271 перегляд

Опубліковано - 23.12.2009 19:17 | Всі новини | Версія для друку

Розлючений автовласник, котрий за рік користування новим авто двічі змінював двигун, розмістив біля автоцентру білборд з антирекламою
Розлючений автовласник, котрий за рік користування новим авто двічі змінював двигун, розмістив біля автоцентру білборд з антирекламою
Автовласник з Єкатеринбурга (Росія), який втомився від постійного ремонту нового “Subaru-Forester”, розмістив антирекламу на білборді біля автоцентру, щоб помститися.

Автовласник з Єкатеринбурга Євген Россол придбав в 2008 році 2,5-літровий позашляховик Subaru Forester. З 30 вересня позашляховик 40 днів був у гарантійному ремонті. Один тільки двигун змінювався двічі.

Розлючений Євген на власні гроші купив рекламне місце поряд з офісом Субару-центру і замовив на нього плакат. На плакаті написано: "Subaru-Forester 09 модельного року: 2 рази на рік "гарантійна" заміна двигуна, на 1500 км заміна задніх амортизаторів, на 23 000 км "розсипався" діфф. заднього мосту. За 365 днів володіння в ремонті 40 днів".

В автоцентрі, де був куплений Forester, лежить пачка листів від водія, в яких підтверджується, що стиль їзди Євгенія не найакуратніший. Тільки за літо він примудрився з'їздили по два комплекти задніх і передніх гальмівних колодок. Дилер відзначає, що на весь термін власнику було надано підмінний автомобіль, який він благополучно розбив, причому за два тижні двічі потрапляв у ДТП.

До суду скандал не дійшов. Євген не став коментувати ситуацію а лише сказав, що чекає відповіді від автоцентру. Скоріше за все, з водієм змогли домовитися, надавши йому такий самий автомобіль потрібної комплектації.

В автоцентрі ж кажуть, що така антиреклама пішла їм тільки на користь, тому що інформація, розміщена на білборді скривдженим автовласником, досить докладно описує окремі елементи гарантійної політики Subaru і є своєрідною рекламою технічних можливостей.

"Зокрема, проведена заміна задніх амортизаторів на посилені, які модифіковані спеціально для Росії, свідчить про увагу виробника до нашого ринку", - говорить менеджер зі зв'язків з громадськістю компанії "Subaru Motor LLC" Світлана Лисиціна.

З моменту розміщення білборда потік клієнтів і кількість укладених договорів у салоні навіть збільшилися.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Світ навколо нас»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

3нання буває двох видів. Ми самі знаємо предмет або ж знаємо, де знайти про нього відомості ”
Бенджамін Франклін

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.