Аратта - На головну

23 грудня 2024, понеділок

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- першою Українською конституцією вважається документ «Пакти і Конституція прав і вольностей запорозького війська», складений гетьманом Пилипом Орликом у 1710 році. Історики мають різні думки щодо того, чи був цей документ Конституцією у сучасному розумінні цього слова або прогресивним твором, який випередив свій час, адже перші Конституції в Європі і США з’явилися лише за сімдесят років потому. Реальної сили Конституція Пилипа Орлика так і не набула, оскільки складалася вона на чужині та її укладачі не мали змоги повернутися в країну. Але в історії вона залишилася як оригінальна правова пам’ятка, яка вперше в Європі обгрунтовує можливість існування парламентської демократичної республіки.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


“Укравтодор” за рік проклав всього 8 кілометрів доріг

Економіка 5976 переглядів

Опубліковано - 25.12.2009 02:58 | Всі новини | Версія для друку

“Укравтодор” за рік проклав всього 8 кілометрів доріг
“Укравтодор” за рік проклав всього 8 кілометрів доріг
За 2009 рік “Укравтодор” проклав всього 7,8 км нових доріг, витративши на це 913,5 млн. грн. бюджетних коштів.

Про це пише видання “Дєло”.

У розпорядженні видання опинилися оперативні дані про будівництво доріг в Україні. Згідно з цим документом, за 11 місяців 2009 року держслужба "Укравтодор" здала в експлуатацію 7,8 км нових і реконструйованих доріг.

У зв'язку з підготовкою до Євро-2012 влада обіцяла за рік побудувати 341,7 км доріг.

Згідно із звітом "Укравтодора", 7,8 км коштували бюджету 913,5 млн. грн.

За інформацією видання, майже мільярд витрачено, а відремонтовано всього лише дві ділянки доріг: Олександрівка - Кіровоград - Миколаїв (1,6 км) і Новомиргород - Велика Виска (4 км) у Кіровоградській області. Також побудовані дві ділянки трас місцевого значення у Рівненській та Сумській областях (1,9 і 0,3 км).

Таким чином, кілометр цих доріг коштує державі 117,5 млн. грн. Для порівняння, у США такі роботи обходяться федеральному бюджету на суму, яка еквівалентна 47 млн. грн. У Китаї кілометр автомагістралі будують за 19 млн. грн.

Навіть у Україні є приклади, коли прокладка міжнародної магістралі обходиться у декілька разів дешевше. Наприклад, на поточний момент той же “Укравтодор” реалізує сумісний проект капітального ремонту автодороги Київ - Чоп за позикові кошти.

За даними видання, кілометр фактично заново побудованої автомагістралі коштує 21,9 млн. грн. Така істотна різниця у вартості пояснюється просто - кредитори (Європейський банк реконструкції і розвитку і Міжнародний банк реконструкції і розвитку) жорстко контролюють використання грошей. В результаті на 57 км. автомагістралі, побудованих цього року, витрачено 1,25 млрд. грн.

Голова держслужби автодоріг Вадим Гуржос відмовився пояснювати, чому реконструкція і будівництво невеликих ділянок доріг місцевого значення коштували державі такої суми.

У свою чергу, підлеглі Гуржоса пояснили, що 913,5 млн. грн. були витрачені не тільки на зазначені 7,8 км доріг. За їх словами, у цю суму також включені витрати на прокладення інших доріг. Але оскільки ці об'єкти ще не готові, то у звіт вони не потрапили.

Надзвичайно низькі обсяги будівництва доріг - 7,8 км проти запланованих 341,6 км - у держпідприємстві пояснюють нестачею бюджетних коштів.

Експерти відзначають, що проблема з браком коштів пов'язана з високою заборгованістю компанії.

За даними "Укравтодору", потреби підприємства у фінансових ресурсах на 2010 рік складають 21,4 млрд. грн. 9,8 млрд. грн. мають бути спрямовані на погашення кредитів компанії перед міжнародними фінансовими організаціями.

У проекті держбюджету на 2010 рік на потреби відомства передбачено лише 13,1 млрд. грн.

"Укравтодор" повідомляє, що за 11 місяців 2009 року компанія капітально відремонтувала 49,2 км доріг та 178,5 м мостів. З урахуванням інших дорожніх робіт на ці цілі було витрачено близько 5,3 млрд. грн.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Нація або спільнота людей, що не використовуватиме свій інтелект, уважається за тварин, котрі не мають інтелекту взагалі. Таких людей можна використовувати як робочу худобу або матеріал залежно від вибору чи уподобань”
Таємна доктрина так званої «Більдерберзької групи»

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.