Аратта - На головну

23 грудня 2024, понеділок

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- серед найдавніших та найважливіших символів Великоднього яйця (писанки) є символ Сонця. Найпростішим зображенням Сонця є коло з промінням або без нього. На Великодніх яйцях, незалежно від релігії, що існують на Україні, також зображено восьмиконечну зірку, що в минулому була символом Сонця. Свастика (сварга, свастя), або як її називали “нерівний хрест” або “гусячі шийки”, в язичницькі часи була символом Сонця. В ті часи, вважалося, що яйце було талісманом, що мав значну силу, оскільки воно захищало власника від хвороб, невдач або злого ока. Символічна сила Великоднього яйця пояснювалася не лише тим, що воно захищало власника від злого, але й тим, що воно захищало людей та зберігало людський рід.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Ан-148 почав виконувати рейси до Європи

Економіка 5447 переглядів

Опубліковано - 25.02.2010 02:58 | Всі новини | Версія для друку

Ан-148
Ан-148
У лютому регіональний реактивний літак Ан-148, що літає під прапором «Аеросвіт», почав виконувати рейси до Європи.

Як повідомила прес-служба ДП «Антонов», перші з польотів відбулися за маршрутом Київ–Варшава–Київ.

Можливість виконувати такі польоти забезпечена завдяки сучасному бортовому радіоелектронному обладнанню літака і підтверджена під час сертифікаційних випробувань Ан-148. «Ан-148 – це, по суті, літаючий комп`ютер. Він відповідає усім сучасним і перспективним нормам льотної придатності і безпеки польотів. Зокрема, літак успішно пройшов цикл випробувань у системі точної зональної навігації P-RNAV, довівши тим самим здатність літати у зонах європейських аеропортів з необхідною точністю», - відзначає президент – генеральний конструктор ДП «Антонов» Дмитро Ківа.

Випробування за польотами у системі точної зональної навігації P-RNAV, які є необхідною частиною сертифікаційних випробувань згідно з європейськими нормами льотної придатності, виконувалися Ан-148 у діючих зонах P-RNAV аеродромів Гельсінкі (Фінляндія) і Берген (Норвегія) за термінальними процедурами цих аеродромів.

Найближчим часом очікується розширення міжнародної мережі маршрутів польотів Ан-148.

Як повідомлялося раніше, 2 червня 2009 р. авіакомпанія «Аеросвіт» почала виконувати регулярні польоти першим літаком Ан-148 за маршрутом Київ–Харків–Київ.

Регіональний реактивний літак нового покоління Ан-148 13 грудня 2009 р. виконав перший міжнародний комерційний рейс за маршрутом Одеса-Москва (Шереметєво) під прапором авіакомпанії «Аеросвіт». У Росії українсько-російський літак Ан-148 здійснив перший комерційний рейс за маршрутом Санкт-Петербург – Москва також у грудні 2009 р.

Довідка. Ан-148 - регіональний близькомагістральний літак, розрахований на комфортне перевезення 68 пасажирів. Дальність польоту становить 3,5 тис. кілометрів, крейсерська швидкість - 800-870 км/год. Особливістю цього типу повітряних суден є високе розміщення двигунів, що дозволяє літаку виконувати зльоти і посадки навіть на аеродромах з низькою якістю покриття. Сучасне бортове обладнання робить можливим посадку машини за складних метеорологічних і нічних умов. Літак спроектовано київським АНТК ім. Антонова, у програмі виробництва задіяні завод "Авіант" в Україні і "Воронезьке акціонерне літакобудівне товариство" в Росії.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Три речі роблять націю великою і процвітаючою: плодоносний ґрунт, діяльна промисловість і легкість пересування людей і товарів”
Френсіс Бекон

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.