Ан-32 ВПС Індії |
Україна виграла тендер Міноборони Індії на модернізацію літаків Ан-32 ще минулого року, про що повідомляла прес-служба Міністерства промислової політики України за підсумками візиту його голови Володимира Новицького в Бангалор на авіасалон “Аеро Індія 2009”.
"У ході зустрічі з міністром оборони Індії було відмічено, що в контексті перемоги української сторони в тендері з модернізації парку 105 літаків Ан-32 індійських ВПС, відповідна двостороння угода має перспективи виходу на якісно новий рівень", - йде мова в документі.
Сторони також обговорили можливість залучення українських спецекспортерів до модернізації індійської бронетехніки і авіатехніки, у тому числі літаків "МіГ", "Ан", "Ту", "Іл", вертольотів "Мі" і "Ка", постачання ракет класу "земля - земля "та" повітря - повітря ", РЛС і високоточної зброї.
Компанія "Мотор Січ" запропонувала налагодити в Індії виробництво авіадвигунів.
На індійські Ан-32 (а всього їх Індія, впродовж 1983-1990 років, отримала 118 машин) буде встановлена нова авіоніка, автоматичні системи попередження зіткнень у повітрі, системи попередження про наближення до землі, супутникова навігація, нові радари, а також вдосконалені сидіння пілотів. Випробування модернізованих Ан-32 здійснюватимуть індійські пілоти.
Ан-32 (за кодифікацією НАТО - “Cline”) відрізняється здатністю здійснювати польоти в умовах спекотного клімату (до +50°С), а також проводити зліт і посадку на високогірні аеродроми (до 4500 м. над рівнем моря). Літак може розвивати швидкість 530 кілометрів на годину і здійснювати перельоти на відстань до 3,2 тисяч кілометрів. Вантажопідйомність Ан-32 становить 7,5 тонни.
Раніше ми повідомляли, що АНТК імені Антонова розширює лінійку літаків - на базі пасажирського Ан-158 бюро проектує транспортний Ан-178 (вантажопідйомністю 10-15 тонн), який прийде на заміну Ан-26 і Ан-32.