Хроніки дерибану. Космос розпродає майно столичного метрополітену |
Відповідна інформація стала відома депутатам фракції "Блок Юлії Тимошенко" у Київській міській раді зі скарг самих співробітників метрополітену, передала прес-служба київського осередку БЮТ.
"Якщо працівників метрополітену попросили звільнити приміщення, це означає, що найімовірніше воно вже продане. Проте приватизація приміщень комунального підприємства "Київський метрополітен" незаконна", - заявив заступник голови постійної комісії Київради з питань власності, депутат фракції "Блок Юлії Тимошенко" у Київській міській раді Денис Москаль.
Депутат БЮТ Денис Москаль роз’яснив, що об’єкти, які мають загальнодержавне значення і забезпечують життєдіяльність держави в цілому, зокрема, метрополітен, не підлягають приватизації відповідно до Закону України "Про приватизацію державного майна". А приміщення за адресою вул. Хрещатик, 19 є невід’ємною частиною КП "Київський метрополітен".
"До того ж існує рішення Київради від 30 вересня 2008 року "Про ситуацію у транспортній галузі міста Києва", яким прямо забороняється приватизація комунального підприємства "Київський метрополітен", - додав депутат Москаль.
Опозиціонер нагадав, що всупереч вимогам законодавства у 2007 році команда Леоніда Черновецького включила об’єкти КП "Київський метрополітен" до Переліку об’єктів комунальної власності, що підлягають приватизації. Прокуратура м. Києва це рішення оскаржила, проте силами більшості Черновецького-Януковича 2 квітня 2009 року протест прокуратури було відхилено, а приміщення КП "Київський метрополітен" залишилось у списку на приватизацію.
"Тоді в ситуацію втрутилась особисто прем’єр-міністр Юлія Тимошенко, яка дала доручення міському голові Черновецькому розібратись із незаконною приватизацією стратегічного об’єкта. Як бачимо, ані прокуратура, ані Кабінет Міністрів чинній київській владі не наказ", - розповів депутат БЮТ.
У приміщенні за адресою вул. Хрещатик, 19 розташовано "Будинок зв’язку метрополітену", до якого підведені всі лінії зв’язку та управління метрополітеном. Від надійної роботи цих систем напряму залежить безпека тисяч громадян, які користуються послугами метрополітену.