Він констатував, що роль Інтернету в парламентських виборах 2006 року значно зменшилася, порівняно з президентською кампанією 2004 року. Річ у тім, що два роки тому практично всі традиційні ЗМІ знаходилися у системі державного управління під контролем так званих "темників". Тоді Інтернет був єдиним джерелом, яке надавало правдиву та об'єктивну інформацію. Ситуація, на щастя, змінилася. Однак інтернет-видання залишилися без своєї основної конкурентної переваги.
Як зазначив Олег Медведєв, жодна з політичних сил не була позбавлена доступу до інтернет-видань. Проте на появу політиків у тих чи інших ЗМІ вплинув новий, комерційний підхід керівників мас-медіа. Обсяг доступу партій визначався подвійним критерієм: впливово – не впливово, цікаво – не цікаво для користувачів. Найчастіше в Інтернеті з'являлися новини від Партії регіонів, НСНУ та БЮТ. "Менеджмент ЗМІ має правильне та адекватне передчуття, що інформація від цих політичних сил є цікавою", - пояснив симпатії журналістів шеф-редактор "Обозревателя". Про апріорі визначену шістку-сімку ймовірних переможців виборів писали й говорили найбільше. Натомість партії-аутсайдери мали в Інтернеті лише рекламну присутність.
Американські дослідники Інтернету вирахували цікаву статистику. Одна людина-користувач всесвітньої павутини впливає на думки 6-7 людей, які не мають доступу до інетрнет-джерел. Саме тому на парламентських виборах політтехнологи партій і блоків звернули увагу на цей найновіший вид ЗМІ. Відтак у мережі просували свої погляди не лише "помаранчеві", а й "регіонали", соціалісти, "не такі" та навіть комуністи.
Негативним наслідком такої "уваги" до Інтернету стала партизація 10-15 основних інформаційних сайтів і дисперсія інтернет-аудиторії залежно від політичних уподобань. "Я не в змозі назвати жоден інтернет-ресурс, інформаційну політику якого можна вважати бездоганною, - стверджує Олег Медведєв. – Бездоганна подача інформації була лише в "Телевізійній службі новин" на телеканалі "1+1". А всі інтернет-газети чи інформаційні служби мали більшою чи меншою мірою приховані симпатії". Однак так шеф-редактор "Обозревателя" відгукується про діяльність онлайнових видань по одинці. Зате оцінюючи Інтернет у цілому, він підкреслив об'єктивність, збалансованість і всестороннє висвітлення подій.
Олег Медведєв пригадав, що на плівках Мельниченка була записана розмова Олександра Волкова з Леонідом Кучмою. Перший переконував другого в тому, що саме Інтернет визначить переможця виборів-2004. Передбачення Волкова справдилося. Симпатії користувачів всесвітньої мережі тоді були віддані Вікторові Ющенку, він і став переможцем. Нині, за результатами онлайнових опитувань, за коментарями після статей, за дискусіями на форумах і чатах, Олег Медведєв визначив лідера громадської симпатії – Юлію Тимошенко. Вона мала понад 50% переваги над конкурентами у змаганні за прихильність електорату інтернет-користувачів.
Інтернет стає все більш привабливим як бізнес-інструмент. На підтвердження цієї тези Олег Медведєв навів статистику. Протягом останнього року середньомісячний дохід від реклами у групи сайтів "Обозреватель" виріс удесятеро, порівняно з лютим-березнем 2005 року, при загальному зростанні доходів від реклами в Інтернеті у 6-7 разів. Відповідно, вже рік група сайтів "Обозреватель" є самоокупними мас-медіа. Більш того – створюються нові проекти. 10 квітня було презентовано два з них: "Автообоз" і "Фотообоз". Перший є ресурсом новин автомобільної тематики, другий – фотосервіс.
Олег Медведєв укотре визнав існування складних взаємовідносин з виданням "Українська правда". "На сьогодні в українському Інтернеті немає більш жорстких конкурентів, ніж "Обозреватель" і "Українська правда", - підкреслив він. – Між нами є домовленість, що ми не беремо новини один в одного, хоча в інтернеті існує система експорту-імпорту інформації з посиланнями на першоджерела. На останніх, до речі, покладено відповідальність за достовірність інформації".
Поставивши за мету розширення присутності української мови в українському Інтернеті, команда медіа-холдингу "Обозреватель" не зупиняється лише на створенні "Оглядача" – українськомовної версії свого головного творіння. Хоч популярність останнього не задовольняє Олега Медведєва, згортати проект він не збирається, оскільки вважає його соціальним. За статистикою нині лише 20% вітчизняних користувачів читають інформацію в Інтернеті українською мовою. Незважаючи на статистику, на новому ресурсі – "Автообозі" – пріоритет буде надаватися таким матеріалам.