Актуально
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
Курс валюти:
Погода в Україні:
|
|
Основи, які повинен знати кожен маркетолог
Управління 57090 переглядів
Опубліковано - 26.01.2013 | Всі публікації | Версія для друку
|
-Чи не стануть розмови про погану маркетингову кампанію підставою для споживача, аби поговорити про погану якість нашого продукту? | Представники digital-індустрії відповідали на питання про те, що найголовніше в роботі маркетолога.Баладжі Вішванатан (Balaji Viswanathan), засновник Zingfin.com (інструмент для аналізу інвестицій):
1. Маркетинг - це не тільки продажі. Це набір дій, які створюють зв’язок між продуктом та споживачами. Серед іншого, обов’язково потрібно зробити все, про що перелічено нижче: Відповісти на питання «Хто клієнт?» і виокремити різні категорії клієнтів; Визначити потреби і побажання клієнта, - це необхідно для створення «правильного» продукту; Розробити цінову політику; Створити «міст до клієнта», - тобто налагодити канали доставки і збуту продукції; Розробити стратегію комунікації для того, щоб донести до покупця інформацію про плюси і вигоди продукту.
2. Компанії продають не товари чи послуги. Вони продають вигоду. Розуміння різниці між продажем продукту і тієї вигодою, яку за допомогою нього може отримати споживач, і вміння донести до нього цю інформацію вкрай важливі для будь-якого маркетолога. Ресторани не продають їжу, вони продають приємну обстановку і атмосферу, що супроводжує смачний обід. Товар банків - безпеку заощаджень, а автомобільні компанії продають не машини, а комфорт, швидкість і свободу переміщення в просторі.
3. Фундаментальна задача департаменту маркетингу будь-якої компанії полягає в тому, щоб виокремити продукт з купи йому подібних, щоб у споживачів не виникало відчуття «ширвжитку». Продуктам масового споживання, за великим рахунком, не потрібна реклама і маркетинг. Наприклад, більшості покупців абсолютно все одно, - молоко або цукор якої марки купити, - їм просто потрібні ці продукти, вони куплять їх і так.
Щоб виділитися з натовпу, бренди можуть зробити декілька простих кроків:
Зробити процес покупки зручним. Приміром, автозаправка розташована поруч із заїздом/з’їздом з автостради, зможе продати куди більше палива, ніж така ж заправна станція, що розташована посередині траси, де машини їдуть з величезною швидкістю і гальмувати, щоб заїхати заправитися, не дуже зручно;
Привнести у відносини з клієнтом більше довіри. Банк, який створює враження світла і ауру довіри, отримає більше клієнтів, ніж банк, чий офіс розташований в темному провулку;
Продавати в правильний час. Продаючи воду на пляжі у спеку можна заробити в рази більше грошей, ніж якби та ж пляшка мінералки була реалізована в супермаркеті з кондиціонером;
Постійно працювати над тим, щоб продукт відрізнявся від своїх конкурентів. Яскравий приклад тут - ринок смартфонів до того, як на нього вийшла Apple. Пристрої різних виробників були схожі, як близнюки-брати, як зовні, так і за своїми функціями. А потім з’явився iPhone.
4. Традиційно, в маркетингу переважав продуктооріентірованний підхід. Тому маркетологи використовували класичну модель 7P: Product, Placement, Price, Promotion, Physical Space, People, Process (Продукт, Розміщення, Ціна, Просування, Фізичні розміри, Люди, Процеси) - саме ці принципи визначають те, яким чином продукт буде пов’язаний зі споживачем. Зверніть увагу на «класичні» підходи, і ви напевно знайдете, що змінити.
5. У 90-х роках модель 7P поступилася місцем концепції 4С: Customer, Cost, Communication and Convenience (Клієнт, Вартість, Комунікації та Зручності), яка фокусується на вибудовуванні комунікації між брендом і покупцем. Основне завдання полягає в продажу правильного товару правильному клієнту найбільш зручним і найменш витратним способом.
6. Брендинг - найважливіша складова маркетингу. Саме брендинг безпосередньо пов’язує продукт і покупця. Почувши слоган «Just Do it» («Просто зроби це»), ви відразу ж зв’яжете його в розумі з якісної спортивної екіпіровкою і компанією, що її виробляє. Брендинг неявно допомагає побудувати довірчі відносини з покупцем, вказує на якість товару і може допомогти в досягненні сталого доходу.
Приклад: дві великі компанії можуть продавати дуже схожу солодку газовану воду і отримувати прибуток тільки за допомогою розробки стратегії бренд-менеджменту.
|
- Ми не можемо конкурувати за ціною...
- Ми також не можемо конкурувати за якістю і сервісом...
- Так що будемо діяти за допомогою обману, який я вас попрошу називати маркетингом! | 99% тих, хто думає, що розуміє маркетинг, помиляються
Бернд Харцог ( Bernd Harzog) на Qoura проголошує свою думку про те, що кожен маркетолог повинен знати про маркетинг.
На його думку, 99% людей, які вважають, що розуміються на маркетингу, помиляються. Поряд з розумінням того, що завдання маркетингу полягає у приведенні до єдиного знаменника вигоди, яку надає продукт або послуга компанії, і передбачуваних потреб і жадань покупців, маркетологи часто не беруть до уваги кілька важливих речей.
1. У майбутньому компанія необов’язково буде вирішувати ту ж проблему, що і зараз.
2. Аудиторія, яка купує продукти і послуги компанії зараз, не обов’язково буде робити це в майбутньому. Іншими словами - клієнтами можуть стати зовсім інші люди, ніж це нині.
3. Поточна ціннісна пропозиція компанії й її продукти можуть не відповідати побажанням аудиторії в майбутньому.
4. Немає таких продуктів, які могли б одразу підлаштовуватися під зміни в побажаннях аудиторії або під зміну самої аудиторії потенційних клієнтів.
5. З усього цього випливає, що маркетингові зусилля потрібно фокусувати не лише на сьогочасних задачах, але і бачити на кілька кроків вперед.
6. Звідси можна зробити висновок, що маркетинг (якщо правильно підібраними співробітниками реалізується вірна стратегія) може принести компанії більше користі, ніж просте розуміння того, як слід піднести наявні продукти поточним клієнтам.
7. Насправді маркетинг допомагає зрозуміти, як створювати нові продукти таким чином, щоб вони задовольняли потреби, які можуть виникнути у клієнтів в майбутньому, і про яких вони ще навіть не підозрюють, в той самий час, як ці нові потреби виникнуть, і споживачі усвідомлюють цей факт.
8. Маркетинг укладається одночасно в підтримці продажів, вивченні поточної кон’юнктури ринку та створенні стратегії на майбутнє.
9. Виконувати всі ці завдання одночасно під силу тільки дуже хорошим маркетологам.
10. Професіонали, що по-справжньому чогось варті, зустрічаються вкрай рідко і цінуються на вагу золота. Так що, знайти такого фахівця - завдання не з легких.
До теми:
Публiкацiї за темою «Управління»:
- Нарада
Олексій Березін Існує відома теза Лоуренса Пітера: «В ієрархічній системі будь-який працівник піднімається до рівня своєї некомпетентності». Герої цього оповідання живуть практично у кожному українському офісі чи державному закладі і частенько збираються на наради... - П’ять форм ділового спілкування з різними типами людей
«Гармонія» Відомий психолог Джеймс Борг у своїй книзі «Сила переконання. Мистецтво робити вплив на людей» виокремлює п’ять основних типів співрозмовників і, відповідно, до кожного з цих типів людей потрібно застосовувати свої методи спілкування, - в цьому запорука успішного спілкування. - Полювання на клієнтів: чого чекають від продавців сьогодні
Тетяна Шерман, Forbes.ua Як поводитися під час важливих угод і чому чесність іноді важливіша за престиж. - 5 вправ, які допоможуть знайти ваше призначення
Юлія Баяндін, «ЛАЙФХАКЕР» Знаєте, як зрозуміти, - чи своїм шляхом ви йдете? Досить просто. Якщо щоранку ви встаєте сповненим енергією і творчими ідеями - ви на своєму шляху. Якщо ж ви ненавидите дзвінок будильника і піднімаєтеся з поганим настроєм - час змінювати роботу. - Системи якості та 14 принципів управління Демінга
«Аратта-Україна» Україна повільно, але впевнено рухається у напрямку цивілізованої Європи, де впроваджені та діють високі стандарти не лише на продукцію та виробництво, а й стандарти систем менеджменту якості організацій, - більш відомі як стандарти ISO 9000. - «Закони підлості»: 11 важливих емпіричних принципів
«Гармонія» Наукових законів не вистачає на всі явища. Як пояснити те, що бутерброди падають маслом донизу? Чому апаратура завжди ламається саме тоді, коли приходить замовник? Чи існує світова змова - або це помилка влади? - Чому розумні люди найчастіше бідні і як це виправити?
Михайло Груздєв, «Школа життя» «Якщо ти такий розумний, то чому такий бідний?» - найскладніше питання всіх часів і народів. Адже подивіться: справді, гроші йдуть чомусь не стільки до розумних людей, скільки до нахабних, зухвалих і впевнених у тому, що вони все знають. - Тест на “їстівність” вашої бізнес-ідеї
mindspace.ru У світі достатньо хороших ідей. Хороших ідей, які погано працюють. Інтернет до відмови забитий неприкаяними стартапами, які не можуть себе окупити. У офлайні таких безхребетних проектів не менше - просто вони вмирають смиренніше. - Про феномен паскудної роботи
Девід Гребер, Commons/Спільне Чому, попри весь технічний прогрес, якого ми досягли, ми так багато працюємо? Чому наша робота дедалі частіше нагадує безглузде копирсання в папірцях, без якого людство прекрасно обійшлося б? Для чого ми сидимо цілими днями в офісах замість виробляти або просто насолоджуватися життям? - Головні правила сучасного менеджера
Сет Годін У постіндустріальну епоху, коли процвітаючі компанії сьогодні роблять зовсім не те, чим займалися вчора, коли «випуск» - це не стільки товар, скільки людські стосунки, цілі компанії зовсім інші. |
|
Публікації:
Останні новини:
Популярні статті:
|