Інгвар Кампрад - «Якщо ви не завоюєте симпатії людей, ви не зможете нічого їм продати» |
Сім’я - це фірма, а фірма - це сім’я.
На жаль, у мене було багато поразок. Дуже сумно, що перші невдачі мало чого мене навчили. Навпаки, я продовжував наступати на одні й ті ж граблі. Батько часто говорив мені: «Інгвар, ти занадто довірливий. Нічого з тебе не вийде».
Найефективніший метод - власний приклад.
Я думаю, без невдач ви не зможете досягти мети.
Я до сих пір пам’ятаю те приємне відчуття, яке пережив, отримавши свій перший прибуток. У той час мені було не більше п’яти років.
Страх перед помилками - корінь бюрократії і ворог розвитку.
Зберігати завойоване, але шукати нові можливості.
Сентиментальність і легкість, з якою у мене навертаються сльози, дотепер залишаються рисами мого характеру.
Що добре для наших споживачів, то в кінцевому рахунку добре і для нас.
Це проблема і прокляття лідерства - люди завжди думають про себе. Навіть якщо ти запрошуєш їх поговорити, то підсвідомо вибираєш тих, від кого можеш почути певні речі. І тоді розмова не виходить абсолютно чесною та об’єктивною.
Змінити на краще своє життя - це означає звільнитися від статусів і умовностей, стати більш вільними людьми. Ми хочемо, щоб наше ім’я асоціювалося з таким підходом.
Я до сих пір пишаюся тим, що вмію доїти корову і косити траву.
У мене збереглася звичка завжди запитувати при здійсненні покупки, чи не можу я отримати свій товар трохи дешевше.
Мені досі дуже приємно займатися бізнесом. Але ще більше задоволення я відчуваю, коли у мене народжуються нові ідеї, і я примудряюся переконувати інших, що ці ідеї можна реалізувати.
Демон усередині мене говорить, що потрібно ще так багато зробити... Я ніколи не задоволений. Щось підказує мені, що зроблене мною сьогодні потрібно поліпшити завтра.
Я довго не міг навчитися не довіряти людям. Але сьогодні я говорю: не покладайтеся на рукостискання. Всі договори укладайте тільки письмово.
Якщо ви не завоюєте симпатії людей, ви не зможете нічого їм продати.
Проблеми відкривають нові можливості
Досить давно я засвоїв одне старе правило: скорочення продажів на 1% тягне за собою скорочення доходів на 10%.
Поінформованість про витрати на всіх рівнях є для нас майже маніакальною пристрастю. Кожна крона, яку можна заощадити, повинна бути зекономлена.
Найбільше мене турбує, що ми можемо заспокоїтися, зупинитися на досягнутому.
У нашої компанії є свої непорушні принципи. Один з них полягає в тому, що ми ніколи не платимо хабарі.
Краще бути трохи скупим, ніж кидатися грошима.
Мені вже 76 років, невже мені потрібно, щоб моя труна зсередини була викладена тисячодоларовими купюрами?
У мене немає смаку. Я б не зміг облаштувати власну кімнату.
Не помиляється тільки той, хто спить.
Моя найбільша зухвала мрія - щоб одного разу до керівництва прийшли жінки.
З моїм авторитетом я можу говорити будь-які дурниці, і мене ніхто не зупинить.
* * *
Торгова марка IKEA знаходиться на 89-му місці рейтингу 100 найдорожчих брендів світу. Це не найвищий показник у Швеції. Зокрема, бренд шведської мережі універмагів Hennes and Mauritz займає в сотні 58-у сходинку.
IKEA була заснована в 1943 році в Швеції.
Акронім IKEA складений з власних ініціалів засновника (IK), назви сімейної ферми Elmtaryd (E) - і назви найближчого села, Agunnaryd (A).
Компанія випускає і продає недорогі масові меблі і товари для дому. IKEA закуповує товари у понад 1300 постачальників у більш ніж 50 країнах світу. Під управлінням мережі знаходяться понад 300 магазинів в 41 країні.