Аратта - На головну

20 грудня 2024, п`ятниця

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- найдовша печера на Україні носить назву «Оптимістична» і знаходиться на Поділлі - це гіпсова печера на глибині 20 м, протяжністю понад 230 км. Вхід до неї розташований поблизу села Королівка Борщівського району Тернопільській області. Це найдовша гіпсова печера у світі і друга за протяжністю, - вона поступається лише Мамонтовій печері в США...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


ТОП-10 стратегій психологічного маніпулювання ЗМІ

Варто знати 87806 переглядів

Опубліковано - 12.04.2013 | Всі публікації | Версія для друку

Обережно! Вам промивають мізки!
Обережно! Вам промивають мізки!
Вельми актуальні проблеми і для сучасного українського суспільства. Увімкніть будь-який телеканал УТБ, або почитайте одну з газет або сайтів, що належать до «сильних світу цього», зайдіть до церкви - і ви знайдете підтвердження маніпуляцій вашою свідомістю.

Ноамом Хомським, відомим американським філософом, політичним активістом і почесним професором лінгвістики в Массачусетському технологічному інституті (MIT), був складений список з десяти найбільш потужних і ефективних стратегій, використовуваних «господарями світу», щоб маніпулювати населенням через засоби масової інформації. Стратегії настільки добре розроблені, що навіть країни з кращими освітніми системами піддалися владі і терору цієї мафії.

1. Відволікання уваги

Базовим елементом соціального контролю є стратегія відволікання. Мета - відвернути увагу громадськості від важливих питань, що вирішуються політичними і економічними елітами, за допомогою технології «повені» або «затоплення» безперервними відволіканням і незначною інформацією. Стратегія відволікання важлива, щоб не дати громадянам можливості отримувати важливі знання в галузі науки, економіки, психології, нейробіології та кібернетики.

2. Створити проблему - запропонувати рішення

Цей метод також називають «проблема-реакція-рішення». Створюється проблема, «ситуація», що викликає певну реакцію громадськості - щоб люди самі почали бажати її вирішення. Наприклад, допустити зростання насильства в містах або організувати криваві теракти для того, щоб громадяни зажадали прийняття законів про посилення заходів безпеки та проведення політики, яка обмежує громадянські свободи.

3. Стратегія поступовості

Щоб впровадити непопулярні рішення, потрібно просто застосовувати їх поступово, крапля за краплею, роками. Саме так були нав’язані принципово нові соціально-економічні умови (неолібералізм) в 80-х і 90-х роках: обмеження ролі держави, приватизація, ненадійність, гнучкість, масове безробіття, заробітна плата, яка вже не забезпечує гідне життя. Тобто всі ті, зміни, які при одночасному впровадженні викликали б революцію.

4. Стратегія відкладання

Ще один спосіб прийняти непопулярні рішення, це представити їх як «болісні та необхідні» і домогтися в даний момент згоди громадян на їхнє здійснення в майбутньому.

5. Сюсюкання з народом

Більшість реклами, яка спрямована на широку публіку, користується мовою, аргументами, символами і, особливо, інтонаціями, розрахованими на дітей. Ніби глядач дуже маленька дитина або має розумову недорозвиненість. Чому? «Якщо ви звертаєтеся до адресата, ніби йому 12 років або менше, то згідно із законами сприйняття є ймовірність, що він буде відповідати або реагувати некритично - як дитина».
6. Більше емоцій, ніж роздумів

Використання емоційного аспекту - це класична технологія для блокування раціонального аналізу і критичного сприйняття індивідуумів. Крім того, використання емоційного фактора дозволяє відкрити двері в підсвідоме, щоб доставляти туди думки, бажання, страхи, побоювання, примус чи потрібні моделі поведінки...

7. Тримати людей в невігластві і посередності

Створення залежного суспільства, нездатного до розуміння технологій і методів соціального контролю і гноблення. «Якість освіти, що надається нижчим суспільним класам, повинна бути якомога біднішою і посередньою, щоб розрив невігластва між нижчими і вищими соціальними класами залишався і його неможливо було подолати».

8. Спонукати маси захоплюватися посередністю.

Впроваджувати в маси думку, що модно бути тупим, вульгарним і невихованим...

9. Посилювати почуття провини

Зробити так, щоб індивідууми вважали, що вони самі винні у власних бідах і невдачах через нестачу інтелекту, здібностей, або зусиль. Таким чином, замість того, щоб повстати проти існуючої системи, індивідууми почуваються безпорадними, займаються самоїдством. Це призводить до депресивного стану, ефективно сприяє стримуванню дій людини.

10. Знати про людей більше, ніж вони про себе

Протягом останніх 50 років наукові досягнення призвели до стрімкого зростання розриву в знаннях між основною масою суспільства і тими, хто належить до правлячих еліт або використовується ними. Завдяки біології, нейробіології і прикладної психології, «система» користується передовими знаннями про людське єство, - як фізично, так і психологічно. Це означає, що в більшості випадків, «система» має більше контролю і більше влади над індивідуумами, ніж індивідууми над собою.

 

До теми:
 
Share/Bookmark
 
Публiкацiї за темою «Варто знати»:
 
  
Публікації:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Шумерський тип культури надзвичайно споріднений з неолітичними пам`ятками Південної Русі...”
Рене Генон

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.