- Українські дерев`яні церкви були збудовані у символічній формі кораблів та звернуті зі Сходу на Захід. Історично, українські церкви були побудовані з центральним нефом та двома боковими проходами. Це розділення споруди на три частини відповідає трьом догмам, або Божої Священної триєдності: духу, душі, та тілу людини. Багаточислені куполи та шпилі позначають щогли кораблю, а хрести на кожному вістрі розмежовують де бути вітрилам.
Це не свято в будинку розпусти, це - останній дзвоник в українській школі
У патріархальному соціумі жінці не потрібно було виставляти свої принади на загальний огляд. Цінувалося не вміння оголюватися публічно, а доброчинність, скромність і вміння подобатися одному-єдиному мужчині - чоловікові.
Сучасні жінки мають недвозначно товарний вигляд. Такий, що найкраще виставляється на продаж. Озирніться навколо: ось дівчинка років 16 у короткій спідничці виставляє вже цілком сформовані ніжки. Ось матуся з дитиною, але затягнута в обтягуючі брюки, які чудово демонструють увесь смак її дупи.
Ні, не подумайте, що я ханжа. Я люблю жінок та їхні тіла. Але нам важливо зрозуміти суть мотивів, зазирнути в корінь явищ, що відбуваються у нашому суспільстві.
Моду проституціювання не потрібно плутати з естетикою патріархальною, яка підкреслювала жіночність, красу, витонченість, але не перетворювала жінку у вітрину з м’ясом. І тут - принципова різниця: естетика жіночої краси без акценту на сексуальні принади, у випадку патріархальної культури, і сучасна їхня підкреслена демонстрація.
В епоху матріархальної деградації процес пропозиції та продажу самки триває майже все її свідоме життя - ще з дитинства і до клімаксу. Переконатися в цьому дуже просто. Подивіться на заміжніх жінок: вони продовжують підтримувати свій товарний вигляд часто всупереч бажанням чоловіка, який хотів би все це тільки для нього самого. Одягаються занадто зухвало, фарбують волосся або стрижуться так, як це не подобається чоловікам. Похмура правда полягає в тому, що для сучасних жінок підтримання їхньої сексуальної привабливості для чоловіків взагалі набагато важливіше, ніж думка чоловіка.
Чоловік - прохідний епізод, вартість жінки на сексуально-шлюбному ринку - все. Проституціювання важливіше сім’ї. І це дуже важливий момент, що характеризує матріархальну деградацію. Ще раз вдумаємося: думка законного чоловіка про ступінь оголеності жінки, її манери одягатися, її зовнішній вигляд взагалі, вартує для жінки незрівнянно нижче, ніж сексуальна привабливість для інших чоловіків.
Але і це ще не найгірше. Певній категорії чоловіків ПОДОБАЄТЬСЯ, що їхніх дружин на вулиці роздягають поглядами. Низькоранговим чоловікам лестить, що його жінка або дружина володіє сексуальною привабливістю в очах інших чоловіків. Таким чином такий чоловік підживлює, підвищує свій статус в рамках проституційованого соціуму.
Зрозуміло, жінки спробують заперечити, що, мовляв, справжній жінці важливо завжди виглядати добре. Жінки як завжди лукавлять. Тобто, як я вже сказав вище, існує принципова різниця між гарною зовнішністю, охайним і дорогим одягом і прямою сексуальною провокацією. Ця різниця не завжди очевидна, вона визначається станом моди, поняттям про пристойність (між іншим, зверніть увагу, що в наш час ці самі "пристойності" майже зовсім нівелювалися і, якщо й існують, то десь на рівні дипломатичних протоколів, але ніяк не в повсякденному житті). У звичайному житті жінці дозволено майже все: від топлес на пляжі і відвертого декольте, до трусів, що визирають з-під спідниці.
Виглядати гарно, естетично, стильно і приманювати чоловіків, використовуючи сексуальний інстинкт - не одне і те саме.
Наші жінки часто звинувачують вихідців з Кавказу в нав’язливих домаганнях на вулиці. Але давайте на хвилиночку задумаємося, а як бачать кавказці наших жінок. Згадайте жінок кавказьких. Ви бачили у них цицьки назовні або статеві губи, що випирають через штани? Можливо короткі спідниці? Можете ви собі уявити п’яну кавказьку жінку, що розв’язно повисає на чоловіках на дискотеці, курорті, в ресторані? Висновок дуже простий: для кавказців-чоловіків наші жінки - повії. І таке сприйняття цілком закономірно.
Будь-яка патріархальна культура забороняє жінці заголятися. Заміжній - тим більше. Релігійні єврейки ховають під перуку або хустку навіть своє натуральне волосся, до зап’ястя закривають руки, носять довгі спідниці. Мусульманська традиція, як ми всі чудово знаємо, ще більш сувора. Багато хто вважає, що паранджа існує для того, щоб не провокувати "гарячих східних хлопців". Це половина причини. Інший мотив, мабуть головний, - заборона жінці в будь-якому вигляді виставляти і продавати себе. Патріархат просто не допускав експлуатацію жінками сексуальних інстинктів чоловіків. Якщо й не допускав його повністю, то сильно обмежував жінку в подібних засобах.
У цьому підкресленому приховуванні "широкомовної" жіночої сексуальної привабливості міститься дуже важливий мотив патріархальної культури. Сексуальність жінки може виявлятися лише по відношенню до однієї людини - до чоловіка. Причому, чоловіка довічного. А до весілля основна привабливість дівчата для нареченого повинна полягати у дівочому добродіянні як її розуміє патріархальний соціум: гарне походження, пристойна родина дівчини, здоров’я, скромність, працьовитість, доброта.
Так патріархат блокував інстинкт самки до проституціювання, що живе в кожній жінці. Відкрито виявляти сексуальні чари - означало розпусту. Такі жінки завжди були зневажені, вважалися занепалими, вони перебували на самому дні соціуму.
Сучасна ж матріархальна культура, знищила ці обмеження і нав’язує світу культуру сексуальної провокації. Це легітимація проституціювання та процесу торгівлі собою більшістю жінок соціуму.
А що це означає в практичному сенсі, стосовно до інституту шлюбу? Це означає, якщо називати речі своїми іменами, що дівчинку ще з ДИТИНСТВА виховують у дусі ПРОДАЖУ свого тіла, торгівлі своєю сексуальною привабливістю та вимагання у чоловіків матеріальних благ за допомогою експлуатації сексуального інстинкту. Культура сексуальної привабливості визначає основну суть сучасних стосунків між чоловіком і жінкою: замануха у вигляді жіночих принад і можлива перспектива сексу з цією жінкою в обмін на ресурси чоловіка, його "щедрості". З посиленням матріархальної деградації ми відкотилися до тваринного рівню заохочувального спарювання.
І ось вам дві наочні відеоілюстрації до статті:
1. Зверніть увагу на оплески в залі: це - задоволені БАТЬКИ, які з дитинства привчають доньок до танцю на пілоні і за власним же бажанням (м.Дніпропетровськ).
2. Юна тернопільчанка, на радість матері, розмірковує про майбутнього чоловіка.